her er et af de første billeder, jeg har taget: Det må være fra primo marts. Masser af fugleliv, men få farver...
tirsdag den 17. april 2007
De nøgne træer
her er et af de første billeder, jeg har taget: Det må være fra primo marts. Masser af fugleliv, men få farver...
Her er den! - Min yndlingsudsigt.
Motivation
Jeg har boet på Østerbro i de sidste mange år. Fælledparken er for mig et herligt åndehul i byen. jeg har tit gået ture her og i de senere år er jeg gået ture med barnevogn. Først med en datter, så den næste. Mine ture er altid gået forbi søen. jeg nyder at sidde med ryggen til resten af parken, på den midterste bænk, og bare lade freden komme til mig. Det er med andre ord min yndlingsudsigt jeg sidder overfor. Nu vil jeg gerne dele den med andre end mine døtre. jeg vil gerne prøve at komme lidt bagom den: Hvorfor ser den ud som den gør? Hvad er det der betager mig?
Abonner på:
Opslag (Atom)