skip to main
|
skip to sidebar
Udsigt over søen i Fælledparken
tirsdag den 17. april 2007
De nøgne træer
her er et af de første billeder, jeg har taget: Det må være fra primo marts. Masser af fugleliv, men få farver...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Blog-arkiv
▼
2007
(3)
▼
april
(3)
De nøgne træer
Her er den! - Min yndlingsudsigt.
Motivation
Om mig
2mason
Blød overbebyrdet familiefar. - Stærkt nærsynet
Vis hele min profil
Ingen kommentarer:
Send en kommentar