Sådan ser den ud. Billedet er taget i begyndelsen af april. Det er taget med min mobiltelefon, så jeg er lidt usikker på dateringen. jeg vil løbende følge udviklingen af min yndlingsudsigt og poste efetrhånden som jeg får taget billeder.
Det er pilen der er ved at blive grøn på dette billede...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar